Friday, June 17, 2011

My valuables

assalamualaikum...

wahhh..da lame x msukkan entry bru..
'My favourite belongings' <--btul ke ayat nih..kalau salah sila btulkan

nak cerite ckit psal baranag kesukaan..semua org msti ade favourite things msing2 kan3?
just like me!!

List of my valuables..

Bear pemberian my best friends forever




















Amethyst




















:Amaran:/ Batu amethyst nih tiruan..so, batalkan niat anda untuk merompak rumah saya..


My minnie photo album




















save kenangan indah..

Keychain collection..
















button badge tuh keychain ke?? x penting ok..birthday sy..bagi keychain ok..x pyh gune bnyk duit..ngee~


and the last..my hero!!




















Love you!

3 comments:

munirah said...

eh2...bear tu ade ek yg sy kasi ek..heheh

little_stars said...

yup sweetie..
my favourite belongings tuhh...
terharuu x??
huhu

munirah said...

like2...
syg awok...heheh<3